“Motorul International al Anului” 2012 este Ford

Motorul EcoBoost de 1,0 litru produs de Ford Motor Company la Craiova si montat pe modelul Focus si B-Max a fost declarat “Motorul Internaţional al Anului 2012”.

Cea de a 14-a editie a International Engine of the Year Awards (IEOTYA) a nominalizat pe primul loc propulsorul Ford. Este prima data cind Ford cistiga premiul „Motorul internaţional al anului” de 13 ani de cind fiinteaza acest premiu si chiar mai mult decit atit motorul EcoBoost de 1,0 litru a fost punctat cu cel mai mare scor din istoria premiilor.

Zilele ClubFORD 2012 – un succes

Acest sfirsit de saptamina a insemnat pentru membrii comunitatii noastre momentul intilnirii cu prieteniii din tara, cu colegii de forum cu partenerii de discutii dar si un moment de relaxare si voie buna.

In perioada 1 – 4 iunie 2012 la Brasov au avut loc Zilele ClubFORD 2012. Editia a IV-a, organizata ca in fiecare an de Asociatia Non Profit ClubFORD Romania, i-a avut ca sponsori principali pe Ford Romania, BDT Ford, Axevo, Best Tyres si Repsol Romania alaturi de partenerii care au pus umarul al desfasurarea evenimentului Joycraft, Macromall Brasov si SCI Travel.

B-MAX fata in fata cu … “reactiunea”

Acum citeva zile s-a intimplat la Koln un eveniment numit Ford B-MAX Safety Forum.

La acest eveniment au luat parte circa 30-40 jurnalisti din Europa – jurnalisti auto și nu numai – care au fost invitati la Ford Crash Test Centre din Koln pentru a asista la un crash test lateral cu noul B-MAX.

Impresiile au fost destul de puternice si din cele ce am aflat multa lume a fost placut surprinsa de ceea ce a vazut.

Lansare B-MAX in Romania

Ford a lansat astăzi în România noul B-Max. Lansarea a avut loc la la Muzeul National de Arta Contemporana (MNAC) in Bucuresti si s-a dorit a fi inovativa si surprinzatoare. Numarul de “magie” facut de Andi Moisescu, MC-ul evenimentului, a fost incununat de succes si cele doua modele aduse acolo pentru prezentare si-au facut aparitia. Au urmat citeva prezentari mai mult sau mai putin tehnice pentru ca mai apoi sa trecem la “pipait”, asezat, controlat si admirat ultima realizare a ovalului albastru.