Blog

Ranger pentru o zi. Ford Ranger

Vineri. Inceput de weekend clasic pentru unii, insa pentru mine se anunta ceva interesant. Invitatie de la Ford Tiriac Auto la o scurta excursie la Azuga, in cadrul unei caravane auto cu modele SUV Ford. In afara de mine si ceilalti invitati, pe lista mai erau Ford Edge, Ford Kuga, noul model, si Ford Ranger, autoutilitara cu cabina dubla si pretinse veleitati de offroad-er si heavy duty truck. Dupa ora 9, o scurta inspectie a masinii, urmata de o prezentare a habitaclului si plansei de bord si se anunta plecarea. Frumos, in coloana, iesim din Bucuresti si pe A3 ne indreptam spre munte. Trebuia sa testam masinile si la viteze de croaziera pe autostrada, nu? Pe mana mea a incaput una bucata Ford Ranger, 2.2 Duratorq TDCi, 160 CP, transmisie automata, nivel echipare LIMITED.

Marți, 15 septembrie, circulația va fi închisă pe DN 7C (Transfăgărășan)

Marți, 15.09.2020, ca urmare a realizării unui clip de promovare, traficul rutier va fi închis pe DN 7C (Transfăgărășan), pe porţiunea din județul Argeș cuprinsă între km 108+500 – km 115+000 (Cabana Capra – Salvamont cota 2000), după cum urmează:…

Campionatul Național Women Rally – Bosch Car Service 2020

Campionatul Național Women Rally – Bosch Car Service 2020, Trofeul Enel X, etapa Bucuresti a avut loc in weekendul 21-23 august, pe un circuit special amenajat la Arena Națională. Într-un cadru spectaculos cu o atmosferă de neuitat, nu mai puțin…

Noul Ford Focus mk4 – Tu ce focus ai?

Am avut ocazia astăzi să testez corespunzător noul Ford Focus, într-un regim destul de variat de trafic: oraș, drum național, autostradă și circuit. Variantele de echipare pe care le-am testat au fost cele de top: Titanium, ST Line și Vignale, cei de la Ford nu aveau și un Trend printre mașinile de test. Încă de la bun început se observă faptul că platforma este foarte nouă, nu sunt decât foarte puține lucruri moștenite de la modelele vechi. Sunt multe elemente de design inedite, unghiuri care par destul de non-Ford pentru mine, dar, pe ansamblu mașina este foarte reușită.

Guest Post Stelian Muscalu: Ford S Max – între prima impresie și vacanța cu el

Ziua bună,

Am să încerc să mă prezint deşi cred că o parte dintre voi mă cunoaşte ca fiind băiatul cu cifrele care mai apare şi pe la TV. Slavă Domnului, de această dată nu despre economie vorbim (sau cine ştie dacă aducem vorba de carburanţi…), ci despre maşini. Maşini bune, de la mărci consacrate, cu dotări premium şi o mulţime de găselniţe noi şi inovative.

Adaptarea sistemului manual pentru reglarea înălțimii la faruri Bi-xenon Focus mk2

Tutorialul se poate aplică și farurilor de Focus mk2 facelift, Kuga mk1 și C-max mk1. Singura mențiune este că, fiind alt model de faruri, motorașul poate fi mai greu de schimbat. Cele 2 faruri bi-xenon de Focus mk2 au fost achiziționate în stare impecabilă de la dezmembrări. Au venit complete, cu becuri, drosere, motorașe și mufe. Au mai fost achiziționate 2 motorașe de reglaj al înălțimii pentru faruri normale și mufele motorașelor, tot de la dezmembrări, vânând mașini avariate, cu farurile sparte. Am făcut asta deoarece am vrut să păstrez farurile mele intacte, în caz că am vreodată nevoie de ele.

Retrofit sistem de spălare faruri Ford Mondeo mk4

Spălătoarele de faruri sunt disponibile din fabrică numai pe exemplarele dotate cu faruri cu xenon, pentru că numai acolo sunt obligatorii prin lege. Ele sunt însă foarte utile chiar și cu faruri normale, cu halogen. Cînd mergem mult prin ploaie în spatele altor mașini, mizeria de pe drum cu care ne stropesc acestea se depune treptat și pe faruri. Sistemul de spălare o îndepărtează, menținînd farurile curate.
Fie că ne dorim doar sistemul de spălare în sine, fie că avem nevoie de el pentru a face upgrade la xenon și a mai putea trece ITP-ul după aceea, procedura este descrisă mai jos.

1 2 3 12