Vineri. Inceput de weekend clasic pentru unii, insa pentru mine se anunta ceva interesant. Invitatie de la Ford Tiriac Auto la o scurta excursie la Azuga, in cadrul unei caravane auto cu modele SUV Ford. In afara de mine si ceilalti invitati, pe lista mai erau Ford Edge, Ford Kuga, noul model, si Ford Ranger, autoutilitara cu cabina dubla si pretinse veleitati de offroad-er si heavy duty truck. Dupa ora 9, o scurta inspectie a masinii, urmata de o prezentare a habitaclului si plansei de bord si se anunta plecarea. Frumos, in coloana, iesim din Bucuresti si pe A3 ne indreptam spre munte. Trebuia sa testam masinile si la viteze de croaziera pe autostrada, nu? Pe mana mea a incaput una bucata Ford Ranger, 2.2 Duratorq TDCi, 160 CP, transmisie automata, nivel echipare LIMITED.
Continue reading the "Ranger pentru o zi. Ford Ranger" »
Versiune descărcabilă în format *.pdf: Scurt istoric Povestea ClubFord începe în anul 2005 când un grup de pasionaţi ai mărcii a înfiinţat forumul cu acelaşi nume (www.clubford.ro). Doar doi ani mai târziu a apărut ideea înfiinţării unei asociaţii, care s-a…
Continue reading the "Zilele ClubFord 2021 – ediția a treisprezecea" »
Marți, 15.09.2020, ca urmare a realizării unui clip de promovare, traficul rutier va fi închis pe DN 7C (Transfăgărășan), pe porţiunea din județul Argeș cuprinsă între km 108+500 – km 115+000 (Cabana Capra – Salvamont cota 2000), după cum urmează:…
Continue reading the "Marți, 15 septembrie, circulația va fi închisă pe DN 7C (Transfăgărășan)" »
Campionatul Național Women Rally – Bosch Car Service 2020, Trofeul Enel X, etapa Bucuresti a avut loc in weekendul 21-23 august, pe un circuit special amenajat la Arena Națională. Într-un cadru spectaculos cu o atmosferă de neuitat, nu mai puțin…
Continue reading the "Campionatul Național Women Rally – Bosch Car Service 2020" »
Versiune descărcabilă în format *.pdf: Scurt istoric Povestea ClubFord începe în anul 2005 când un grup de pasionaţi ai mărcii a înfiinţat forumul cu acelaşi nume (www.clubford.ro). Doar doi ani mai târziu a apărut ideea înfiinţării unei asociaţii, care s-a…
Continue reading the "Zilele ClubFord 2020 – ediția a douăsprezecea" »
Am avut ocazia astăzi să testez corespunzător noul Ford Focus, într-un regim destul de variat de trafic: oraș, drum național, autostradă și circuit. Variantele de echipare pe care le-am testat au fost cele de top: Titanium, ST Line și Vignale, cei de la Ford nu aveau și un Trend printre mașinile de test. Încă de la bun început se observă faptul că platforma este foarte nouă, nu sunt decât foarte puține lucruri moștenite de la modelele vechi. Sunt multe elemente de design inedite, unghiuri care par destul de non-Ford pentru mine, dar, pe ansamblu mașina este foarte reușită.
Continue reading the "Noul Ford Focus mk4 – Tu ce focus ai?" »
Something old – Ford Kuga Something new – Ford Kuga 2017 Da, Ford Kuga 2017 e un mix de “something old and something new”, iar mai departe vom incerca sa studiem ce e “old” si ce e “new”. Something…
Continue reading the "Ford Kuga ST Line – Something old and something new" »
Despre EDGE, deşi doar ce a apărut pe la noi, s-a scris şi s-a spus în fel şi chip. Unii au fost mai poeţi, alţi mai tehnici, adevărul este însă unul singur – e greu, oricât de dibaci în ale vorbelor ai fi să transmiţi cu adevărat sentimentul pe care-l ai la volanul lui.
Continue reading the "Stelian Muscalu – Living on the EDGE. Ford EDGE" »
Ziua bună,
Am să încerc să mă prezint deşi cred că o parte dintre voi mă cunoaşte ca fiind băiatul cu cifrele care mai apare şi pe la TV. Slavă Domnului, de această dată nu despre economie vorbim (sau cine ştie dacă aducem vorba de carburanţi…), ci despre maşini. Maşini bune, de la mărci consacrate, cu dotări premium şi o mulţime de găselniţe noi şi inovative.
Continue reading the "Guest Post Stelian Muscalu: Ford S Max – între prima impresie și vacanța cu el" »
Tutorialul se poate aplică și farurilor de Focus mk2 facelift, Kuga mk1 și C-max mk1. Singura mențiune este că, fiind alt model de faruri, motorașul poate fi mai greu de schimbat. Cele 2 faruri bi-xenon de Focus mk2 au fost achiziționate în stare impecabilă de la dezmembrări. Au venit complete, cu becuri, drosere, motorașe și mufe. Au mai fost achiziționate 2 motorașe de reglaj al înălțimii pentru faruri normale și mufele motorașelor, tot de la dezmembrări, vânând mașini avariate, cu farurile sparte. Am făcut asta deoarece am vrut să păstrez farurile mele intacte, în caz că am vreodată nevoie de ele.
Continue reading the "Adaptarea sistemului manual pentru reglarea înălțimii la faruri Bi-xenon Focus mk2" »