Lansare FordStore si Vignale

Pe 4 decembrie am fost invitaţi de către Ford BDT la lansarea oficială a FordStore, prin care se vor comercializa modelele Mustang şi versiunile premium Vignale. Dacă suntem deja obişnuiţi cu Mustang, Vignale vine cu noutăţi atât în materie de modele cât şi de servicii, prin care Ford își propune să ofere clienților o experiență unică definită prin trei elemente cheie: servicii personalizate, valoarea timpului și măiestrie în execuție.

Cine sau ce este Vignale ?

logo_vignaleAlfredo Vignale s-a născut în 1913. La vârsta de 17 ani, el lucra deja la Stabilimenti Farina, condusă atunci de Giovanni Farina, fratele mai mare al lui Pinin. Alfredo lucra ca tehnician, iar primii paşi în construcţia caroseriilor l-a făcut abia la 30 ani, când a refăcut complet, din aluminiu, caroseria unui Fiat 500 “Topolino” obţinut în urma unui schimb cu o motocicletă veche. A construit apoi şi o a doua caroserie Fiat-ului său, aceasta ajungând în atenţia revistei britanice “Autocar”.

Carrozzeria Vignale a fost fondată în 1948, în Torino. Aici s-au conceput şi imgresconstruit manual caroserii pentru mărci italiene prestigioase precum Ferrari, Maserati sau Lancia. In 1968, compania a fost achiziţionată de către producătorul italian de modele sport De Tomaso Modena, care deţinea deja Carrozzeria Ghia. La trei zile după ce şi-a vândut compania, Alfredo a murit într-un accident de maşina la volanul unui Maserati. In 1973, ambele companii producătoare de caroserii au fost preluate de Ford. Dacă marca Vignale a fost oprită, Ghia a intrat în comerţ ca numele echipării de top a modelelor Ford europene, fiind utilizată până în 2010.

Ford Vignale

Ford a readus în atenţie marca Vignale în 2004, cu ocazia Paris Auto Show, atunci când a prezentat conceptul Ford Focus Vignale, care avea să stea la baza viitorului Ford Focus Coupe-Cabriolet.
Ford-Focus_Vignale_Concept_2004_1600x1200_wallpaper_02

In septembrie 2013, Ford Europa a anunţat că va readuce Vignale în comert, ca o sub-marcă pentru autovehicule de lux, similar cu ce a devenit Maybach pentru Mercedes Benz. Ford promitea atunci că autovehiculele vândute sub marca Vignale se vor diferenţia vizual de modelele de serie şi că va oferi clienţilor o experienţă îmbunătăţită în cadrul distribuitorilor autorizaţi.

4 decembrie 2015

Seara de vineri, 4 decembrie 2015, ne-a găsit la deschiderea FordStore-ului BDT. Am remarcat cu uşurinţă noua împărţire interioară, pe zone: zona pentru Mustang, zona SUV (EcoSport, Kuga), zona ST (Fiesta si Focus), dar şi separeul Vignale, unde am făcut cunoştinţă cu primul model de lux de la Ford, bazat pe Mondeo. Modelul expus era varianta sedan, indisponibilă până acum clienţilor Mondeo, fiind echipat cu noul motor bi-turbo diesel 2.0 TDCi de 210cp.

IMG_2008

IMG_2005IMG_2004

Ford Mondeo Vignale este primul model care este lansat ca parte a experienței Vignale și în curând vor urma și alte produse, precum S-Max dar şi mult-aşteptatul Ford Edge, conform celor spuse de Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.

IMG_1985

Preţurile încep de la 37,100€ pentru varianta 2.0 EcoBoost 204cp şi pot depăşi 40,000€, în cazul unui model 2.0 TDCi AWD cu echipamente opţionale. Desi ideea unui Mondeo de peste 40,000€ poate părea nebunească la prima vedere, analizând mai în detaliu, lucrurile se clarifică: mare parte din modelele Mondeo, Kuga şi S-Max vândute sunt cu echipări de vârf, Titanium. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuție în privința design-ului și calității materialelor folosite atât la exteriorul, cât și la interiorul vehiculului. De aceea, Ford propune Vignale către clientii săi ca pe un sub-brand, nu ca pe un nivel de echipare.  Urcând la bordul unui Vignale, se observă imediat că Ford nu a făcut economii: de la planşa de bord îmbrăcată în piele şi până la scaunele redesenate, construite manual, este acordată o mai mare atenţie detaliilor şi calităţii decât în cazul unui Mondeo standard. Ramane de văzut cum se va descurca şi la capitolul “vânzari” noul Ford Mondeo Vignale în faţa rivalilor săi direcţi, precum BMW seria 3 sau Jaguar XE.

Vignale_1

Suntem fericiţi şi mândri în acelaşi timp să lansăm astăzi primele două FordStore în România, împreună cu dealer-ii noştri Business Development Team şi Tiriac Auto Bucureşti. În locaţiile noastre FordStore, clienţii pot găsi întreaga gamă de produse şi servicii Ford, inclusiv Commercial Vehicle Centre, Business Centre şi Certified Pre-Owned. Totodată, modele precum Ford Mustang şi Ford Vignale vor fi comandate şi livrate exclusiv de către cele două FordStore”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.

FordStore-ul BDT are un Lounge Vignale, zona dedicată pentru clienții Vignale. Lounge-ul Vignale este un spațiu semi-privat unde clienții au parte de o experienţă premium: pot explora caracteristicile Ford-ului Vignale prin intermediul tabletelor în timp ce savurează o cafea. Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistența unui consultant personal, un om dedicat exclusiv relației cu clientul, deoarece pentru clientul Vignale timpul este prețios, iar experiențele de calitate reprezintă o prioritate.

IMG_1997

În plus, clienții Vignale beneficiază de acces la serviciul de asistență Vignale OneCall 24 de ore pe zi, livrarea la domiciliu a Ford-ului Vignale achiziţionat, preluarea şi livrarea Ford-ului Vignale pentru programări la service cu maşină de schimb pe durata operaţiunilor de service, spălarea gratuită a maşinii şi optiunea de ingrijire Premium Valet. Interacțiunile cu clienții reprezintă o prioritate, fie că este vorba de răspunsul la o întrebare tehnică, stabilirea unei vizite într-o locație FordStore, soluționarea unei probleme a unui client sau programarea unei operațiuni service.

Pentru noi, prezenţa intr-unul dintre cele 200 (deocamdată) FordStore –uri din Europa a fost binevenită. Calitatea construcţiei noul Vignale se ridică la nivelul din broşurile de marketing şi aşteptăm cu nerăbdare modelele Vignale bazate pe S-Max şi Edge.

Mulţumim lui Ford BDT pentru invitaţia de a participa la evenimentul de lansare FordStore şi Ford Vignale.

Text / Foto: Ionuţ Stoica / Foto: netcarshow.com / Surse: media.ford.com