Noul Ford Focus mk4 – Tu ce focus ai?

Am avut ocazia astăzi să testez corespunzător noul Ford Focus, într-un regim destul de variat de trafic: oraș, drum național, autostradă și circuit. Variantele de echipare pe care le-am testat au fost cele de top: Titanium, ST Line și Vignale, cei de la Ford nu aveau și un Trend printre mașinile de test. Încă de la bun început se observă faptul că platforma este foarte nouă, nu sunt decât foarte puține lucruri moștenite de la modelele vechi. Sunt multe elemente de design inedite, unghiuri care par destul de non-Ford pentru mine, dar, pe ansamblu mașina este foarte reușită.

Adaptarea sistemului manual pentru reglarea înălțimii la faruri Bi-xenon Focus mk2

Tutorialul se poate aplică și farurilor de Focus mk2 facelift, Kuga mk1 și C-max mk1. Singura mențiune este că, fiind alt model de faruri, motorașul poate fi mai greu de schimbat. Cele 2 faruri bi-xenon de Focus mk2 au fost achiziționate în stare impecabilă de la dezmembrări. Au venit complete, cu becuri, drosere, motorașe și mufe. Au mai fost achiziționate 2 motorașe de reglaj al înălțimii pentru faruri normale și mufele motorașelor, tot de la dezmembrări, vânând mașini avariate, cu farurile sparte. Am făcut asta deoarece am vrut să păstrez farurile mele intacte, în caz că am vreodată nevoie de ele.

ClubFord: La test. Volvo XC90 D5 Inscription

Ne-am petrecut al doilea weekend din iulie în compania noului XC90, cea mai nouă creație a singurului constructor suedez de automobile. Şi nu oriunde, ci pe străzile pitorești din jurul castelului Solitude din Stuttgart, cu peisaje în care SUV-ul nordic, mașina oficială a nunţii regale din 2015 din Suedia, s-a simțit ca acasă.